niedziela, 20 marca 2016

FreeXowe Nieoficjalne Zawody

fot. Zuza Staniszewska
Już prawie miesiąc temu wzieliśmy udział w Nieoficjalnych Zawodach Agility w Borowinie organizowanych przez FreeXy. W sobotę tylko pomagałam przy ogarnięciu zawodów, zaś w niedzielę biegaliśmy z Fabim openowe torki. Każdy nasz bieg był inny, raz nakręcony Fabi ominął pierwszą hopkę i wesoło pobiegł do tunelu <3, raz niuchał, ale po zatrzymaniu i odnalezieniu psiego mózgu dalsza część była bardzo fajna, pierwszy bieg był dość ,,normalny" i czysty, zaś w ostatnim mój mózg był gdzieś indziej, ale Fabi się ładnie starał. Zajeliśmy pierwsze i trzecie miejsce, za które dostaliśmy fajne nagródki i wyjątkowe własnoręcznie robione medale. Drugiego dnia zabrałam też Teyka i już nie taki mały szczeniaczek bardzo chętnie pracował pośród psów i ludzi, ładnie zostawał na środku baru i szarpał się nową, wygraną przez Fabiego zabawką ;)
Był to bardzo miły weekend spędzony w świetnym gronie! <3
A na majowej edycji zawodów prawdopodobnie ktoś będzie miał swój mały debiucik.. Mówiłam już, że kocham agilitki? Teyka? Agiltiki z Teykiem? 




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pieski :). Aby zawsze dobrze się prezentowały, warto jest pamiętać o regularnej i odpowiedniej pielęgnacji sierści. Ja swojego pupila systematycznie czeszę oraz szczotkuję przy użyciu sprzętu groomerskiego, który zakupiłem na https://sklep.germapol.pl/. Szczotkowanie sierści przyczynia się do usuwania martwego owłosienia oraz ma wpływ na poprawę ukrwienia skóry psa.

    OdpowiedzUsuń