czwartek, 13 grudnia 2012

Treningowe Zawody Agility

9 grudnia 2012 roku wybraliśmy się do Warszawy na Treningowe Zawody Agility organizowane przez KA Fort. Biegaliśmy w klasie ,,minus zero". Najbardziej zależało mi na tym, żeby Fabi nie uciekł z toru i nie poleciał do psów. Jestem bardzo z niego zadowolona, ponieważ mnie nie zawiódł i był w stanie pobiec w nowym miejscu i przy dużej liczbie innych psów, co kiedyś było nie możliwe :)
Biegaliśmy 2 proste torki jumpingowe, każdy po 2 razy, czyli razem mieliśmy 4 przebiegi. Za pierwszym razem ja się zestresowałam przez co źle pokazałąm psu przeszkody i mieliśmy 3 odmowy. Drugi raz ten sam torek na czysto. Kolejny przebieg i Fabi wyszedł z tunelu nie tą stroną co powinien, nie mam pojęcia dlaczego. Drugi raz chyba na czysto.
Jedyny minus zawodów to temperatura, pomimo to bardzo mi się podobało. Już myśle, gdzie by teraz pojechać, ale najpierw czeka nas troche pracy, bo chciałabym wystartować w zerówkach :)



3 komentarze:

  1. Dzielny yorek! :D
    Na Was też fajnie się patrzyło, uwielbiam takie "torebkowe" pieski w agility :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzielny Fabi!
    Gratulacje Milena, super Wam poszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Naprawdę, poprawa jest wielka, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń